Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli tylko sekwencja nie ma silnego negatywnego ładunku emocjonalnego. Jeśli jej ocena jest przynajmniej neutralna, resztę załatwi intensywność ekspozycji. Ponieważ ocena będzie jednak tworzyć się głównie na podstawie intensywności docierania informacji - potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż w sytuacji, gdy efekt ten zostanie uzupełniony o inne formy procesu wartościowania. Korzystne będzie też zadbanie o to, by z informacją dotrzeć z różnych kanałów medialnych dla wywołania efektu źródła. Ten sposób tworzenia określonego stosunku do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników
charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli tylko sekwencja nie ma silnego negatywnego ładunku emocjonalnego. Jeśli jej ocena jest przynajmniej neutralna, resztę załatwi intensywność ekspozycji. Ponieważ ocena będzie jednak tworzyć się głównie na podstawie intensywności docierania informacji - potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż w sytuacji, gdy efekt ten zostanie uzupełniony o inne formy procesu wartościowania. Korzystne będzie też zadbanie o to, by z informacją dotrzeć z różnych kanałów medialnych dla wywołania efektu źródła. Ten sposób tworzenia określonego stosunku do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego