Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jej globalną strukturę formalną.
Krugman przy opisie ekspozycji komunikatu podkreśla różnice między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w
jej globalną strukturę formalną. <br>Krugman przy opisie ekspozycji komunikatu podkreśla różnice między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego