Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji przechowywanych w pamięci, zdolność budowania hipotez percepcyjnych przez podmiot, kontrolowane przetwarzanie komunikatu reklamowego maksymalizuje szanse na wysoką efektywność percepcji komunikatów reklamowych. Procesy kontrolowane wymagają jednak odpowiednio wysokiego poziomu zaangażowania i wysiłku, typowego dla końcowego etapu kampanii reklamowej, w czasie którego jakość odbioru i interpretacja komunikatu są efektem skuteczności poprzednich ekspozycji wiadomości. Przy niskim zaangażowaniu odbiorcy przetwarzanie komunikatu ma tendencję do przebiegania na poziomie automatycznym. Nie wymaga ono silnej koncentracji odbiorcy na wiadomości, ani też intencji odbioru przekazu. Jego efektywność zależy od liczby powtórzeń ekspozycji wiadomości oraz takiej jej struktury, która może wyzwolić reakcje asocjacyjne. Jeśli ekspozycje przekazu nie zdołają doprowadzić
informacji przechowywanych w pamięci, zdolność budowania hipotez percepcyjnych przez podmiot, kontrolowane przetwarzanie komunikatu reklamowego maksymalizuje szanse na wysoką efektywność percepcji komunikatów reklamowych. Procesy kontrolowane wymagają jednak odpowiednio wysokiego poziomu zaangażowania i wysiłku, typowego dla końcowego etapu kampanii reklamowej, w czasie którego jakość odbioru i interpretacja komunikatu są efektem skuteczności poprzednich ekspozycji wiadomości. Przy niskim zaangażowaniu odbiorcy przetwarzanie komunikatu ma tendencję do przebiegania na poziomie automatycznym. Nie wymaga ono silnej koncentracji odbiorcy na wiadomości, ani też intencji odbioru przekazu. Jego efektywność zależy od liczby powtórzeń ekspozycji wiadomości oraz takiej jej struktury, która może wyzwolić reakcje asocjacyjne. Jeśli ekspozycje przekazu nie zdołają doprowadzić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego