Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przy stosowaniu formuły "ciągu dalszego" lub chwiejnej równowagi między kontekstem a głównymi informacjami przekazu. Grozi to jednak ryzykiem utraty czytelności komunikatu. Jej wykorzystywanie stało się regułą przy wyborze miejsca, w którym film fabularny przerywany jest blokiem reklam. Bardzo często jest to punkt kulminacyjny lub najistotniejszy dla określonej sekwencji.
Prototypowe reakcje ekspresyjne opierają się na wrodzonych lub wyuczonych schematach reakcji emocjonalnych. Ich odbiór wymaga istnienia doświadczeń empatycznych związanych ze zdolnością do określania lub współodczuwania emocji przeżywanych przez innych. Schematy ekspresji, często występujące w realnych sytuacjach, przy tym o intensywności kontrastującej z ładunkiem emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często
przy stosowaniu formuły "ciągu dalszego" lub chwiejnej równowagi między kontekstem a głównymi informacjami przekazu. Grozi to jednak ryzykiem utraty czytelności komunikatu. Jej wykorzystywanie stało się regułą przy wyborze miejsca, w którym film fabularny przerywany jest blokiem reklam. Bardzo często jest to punkt kulminacyjny lub najistotniejszy dla określonej sekwencji. <br>Prototypowe reakcje ekspresyjne opierają się na wrodzonych lub wyuczonych schematach reakcji emocjonalnych. Ich odbiór wymaga istnienia doświadczeń empatycznych związanych ze zdolnością do określania lub współodczuwania emocji przeżywanych przez innych. Schematy ekspresji, często występujące w realnych sytuacjach, przy tym o intensywności kontrastującej z ładunkiem emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego