Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
była w mieszkaniu, zadzwoniła na policję. Bandyci natychmiast uciekli. Wczoraj policja była już na ich tropie.

Na pupie tak, ale nie wszystko
Reklama na spodenkach kosztuje 100 tys. zł
Które miejsce na stroju siatkarki jest najchętniej wybierane przez reklamodawców? Prezesi klubów nie mają wątpliwości - tył spodenek.
W czołowych zespołach polskiej ekstraklasy za napis właśnie w tym miejscu płaci się nawet 100 tys. złotych rocznie.
- I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do
była w mieszkaniu, zadzwoniła na policję. Bandyci natychmiast uciekli. Wczoraj policja była już na ich tropie.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Na pupie tak, ale nie wszystko&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Reklama na spodenkach kosztuje 100 tys. zł&lt;/&gt;<br>Które miejsce na stroju siatkarki jest najchętniej wybierane przez reklamodawców? Prezesi klubów nie mają wątpliwości - tył spodenek. <br>W czołowych zespołach polskiej ekstraklasy za napis właśnie w tym miejscu płaci się nawet 100 tys. złotych rocznie.<br>&lt;q&gt;- I trudno dziwić się sponsorom, bo w końcu grają panie, a w ich przypadku właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę&lt;/&gt; - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego