Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
To również od jego decyzji zależy sukces działań reklamowych.
Rozmawiała Justyna Tawicka



Film

Wbrew GRAWITACJI Kino walki może być rodzajem medytacji o przemijaniu.

Widzowie nie pamiętający czasów, gdy na ekrany kin wprowadzono "Wejście smoka" - słynny film "kopany" z udziałem Bruce'a Lee - być może nie uwierzą, że kino sztuk walki mogło elektryzować polską publiczność i skłonić ponad 15 mln widzów do kupienia biletów. Nic dziwnego - po okresie fascynacji dokonaniami chińskiego mistrza entuzjazm opadł.
Rozpowszechniany nieco później "Klasztor Shaolin" wzbudził mniejsze zainteresowanie, które stopniowo opadło do dzisiejszego poziomu, gdy większość kinomanów wyraża się o "filmach karate" z dezaprobatą.
Kino sztuk walki zostało niemal
To również od jego decyzji zależy sukces działań reklamowych.&lt;/&gt;<br>Rozmawiała &lt;au&gt;Justyna Tawicka&lt;/&gt;&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="culture" sex="m"&gt;&lt;page nr=25&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Film&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wbrew GRAWITACJI&lt;/&gt; &lt;intro&gt;Kino walki może być rodzajem medytacji o przemijaniu.&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Widzowie nie pamiętający czasów, gdy na ekrany kin wprowadzono "&lt;name type="tit"&gt;Wejście smoka&lt;/&gt;" - słynny film "kopany" z udziałem &lt;name type="person"&gt;Bruce'a Lee&lt;/&gt; - być może nie uwierzą, że kino sztuk walki mogło elektryzować polską publiczność i skłonić ponad 15 mln widzów do kupienia biletów. Nic dziwnego - po okresie fascynacji dokonaniami chińskiego mistrza entuzjazm opadł.&lt;/&gt;<br>Rozpowszechniany nieco później "&lt;name type="tit"&gt;Klasztor Shaolin&lt;/&gt;" wzbudził mniejsze zainteresowanie, które stopniowo opadło do dzisiejszego poziomu, gdy większość kinomanów wyraża się o "&lt;q&gt;filmach karate&lt;/&gt;" z dezaprobatą.<br>Kino sztuk walki zostało niemal
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego