Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie pozytywnej lub negatywnej postawy odbiorcy komunikatów wobec głównego desygnatu wiadomości oraz ukierunkowanie procesu decyzyjnego z nim związanego.
Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie
i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie pozytywnej lub negatywnej postawy odbiorcy komunikatów wobec głównego desygnatu wiadomości oraz ukierunkowanie procesu decyzyjnego z nim związanego. <br>Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego