Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.

O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w target atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić
się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.<br><br>O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego