Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości.
Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie definiowane.
Efektywnie funkcjonująca stała reklamowa powinna opierać się na tych
telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości. <br>Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie definiowane. <br>Efektywnie funkcjonująca stała reklamowa powinna opierać się na tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego