Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej, podzielić można na następujące kategorie:
1, informacje o produkcie oraz sytuacjach jego użytkowania przez odbiorcę (jest to główny desygnat kampanii reklamowej z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy, posiadającego już określony stosunek do produktu);

2, informacje istotne dla odbiorcy w trakcie pierwszych kontaktów z wiadomością;
3, informacje o silnym ładunku emocjonalnym, wpływające na ocenę zarówno samej wiadomości, jak i jej elementów;
4, informacje tworzące poszczególne rodzaje kontekstu wiadomości;
5, cechy informacji, które wpływają na płynność oraz ciągłość interpretacji treści wiadomości.

PROCES UWAGI I ZAANGAŻOWANIE ODBIORCY - WYBRANE ZAGADNIENIA
Uwaga i zaangażowanie to mechanizmy psychologiczne, które w dominującym stopniu wpływają na przebieg komunikacji
reklamowej, podzielić można na następujące kategorie: <br>1, informacje o produkcie oraz sytuacjach jego użytkowania przez odbiorcę (jest to główny desygnat kampanii reklamowej z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy, posiadającego już określony stosunek do produktu);<br>&lt;page nr=55&gt;<br>2, informacje istotne dla odbiorcy w trakcie pierwszych kontaktów z wiadomością; <br>3, informacje o silnym ładunku emocjonalnym, wpływające na ocenę zarówno samej wiadomości, jak i jej elementów; <br>4, informacje tworzące poszczególne rodzaje kontekstu wiadomości; <br>5, cechy informacji, które wpływają na płynność oraz ciągłość interpretacji treści wiadomości. <br>&lt;page nr=56&gt;<br>&lt;tit&gt;PROCES UWAGI I ZAANGAŻOWANIE ODBIORCY - WYBRANE ZAGADNIENIA&lt;/&gt;<br>Uwaga i zaangażowanie to mechanizmy psychologiczne, które w dominującym stopniu wpływają na przebieg komunikacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego