Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w których jakaś charakterystyczna osoba rozwiązuje różnego typu drobne problemy. Zależności te są istotną częścią stałej reklamowej kampanii.
Po trzecie, zależności obrazu i tekstu mogą opierać się na wykorzystaniu reguł percepcyjnych, wykorzystujących zapis informacji w wielu kodach, co zwiększa efektywność komunikacyjną przekazu.
Związki między obrazem i tekstem podporządkowane są treściom emocjonalnym i formalnym regułom tworzenia przekazu reklamowego. Istotną kwestią jest zmiana charakteru tych zależności w czasie zmiany nastawienia odbiorcy komunikatu do samej wiadomości. Pojawia się pytanie o nadrzędność lub podrzędność jednego elementu wiadomości wobec pozostałych. Kolejnym istotnym pytaniem są ich wzajemne relacje w stosunku do zachowania ciągłości komunikacji.
Mówiąc o tekście
w których jakaś charakterystyczna osoba rozwiązuje różnego typu drobne problemy. Zależności te są istotną częścią stałej reklamowej kampanii. <br>Po trzecie, zależności obrazu i tekstu mogą opierać się na wykorzystaniu reguł percepcyjnych, wykorzystujących zapis informacji w wielu kodach, co zwiększa efektywność komunikacyjną przekazu. <br>Związki między obrazem i tekstem podporządkowane są treściom emocjonalnym i formalnym regułom tworzenia przekazu reklamowego. Istotną kwestią jest zmiana charakteru tych zależności w czasie zmiany nastawienia odbiorcy komunikatu do samej wiadomości. Pojawia się pytanie o nadrzędność lub podrzędność jednego elementu wiadomości wobec pozostałych. Kolejnym istotnym pytaniem są ich wzajemne relacje w stosunku do zachowania ciągłości komunikacji. <br>Mówiąc o tekście
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego