Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1998
x 20,5 cm
objętość: 528 stron
oprawa twarda

ISBN H3-H7027 -37-7
Angielski historyk sięga w swojej książce do tych uniwersalnych tematów, z których czerpie literatura, a wystrzegają się ich historycy. Pisze więc u nadziei, samotności, miłości seksie potrzebie szacunku czy władzy, o lęku i współczuciu. Tworzy żywą encyklopedię ludzkich emocji i zachowań, dodając im historyczne źródła. Zajmuje się myślowymi kliszami, by pokazać ich względność i nietrwałość. Ta książka to antidotum na myślenie stereotypowe i parafializm, to fascynujący labirynt historii ludzkiego doświadczenia.
Pisząc opowieść u naturze związków międzyludzkich, Theodure Leldin przywraca tradycyjne zadania historii. Ten obrazoburca kieruje się przekonaniem
x 20,5 cm <br>objętość: 528 stron<br>oprawa twarda<br><br>ISBN H3-H7027 -37-7<br>Angielski historyk sięga w swojej książce do tych uniwersalnych tematów, z których czerpie literatura, a wystrzegają się ich historycy. Pisze więc u nadziei, samotności, miłości seksie potrzebie szacunku czy władzy, o lęku i współczuciu. Tworzy żywą encyklopedię ludzkich emocji i zachowań, dodając im historyczne źródła. Zajmuje się myślowymi kliszami, by pokazać ich względność i nietrwałość. Ta książka to antidotum na myślenie stereotypowe i parafializm, to fascynujący labirynt historii ludzkiego doświadczenia.<br>Pisząc opowieść u naturze związków międzyludzkich, Theodure Leldin przywraca tradycyjne zadania historii. Ten obrazoburca kieruje się przekonaniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego