Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nawet biurowy minigolf czy butelka dobrego wina. Coraz częściej odchodzi się także od natarczywej reklamy: swe logo firmy umieszczają bardziej dyskretnie, a w przypadku prezentów z górnej półki wręcz z nich rezygnują. - Nie musisz być nośnikiem reklamy, ale masz pamiętać, od kogo to dostałeś - tłumaczy Aleksandra Pawłowska.
Odchodzi się od epatowania wartością podarków. Dziś w cenie jest niekonwencjonalny pomysł. W ostatnie bożonarodzeniowe święta odkryto na przykład urok prezentu w postaci ślicznie opakowanego słoiczka miodu. Wartość pomysłu osłabił jedynie fakt, że wpadło nań wiele firm równocześnie. Mile widziane są także upominki, które wymagają od firmy pewnego wysiłku, a przy tym są nie
nawet biurowy minigolf czy butelka dobrego wina. Coraz częściej odchodzi się także od natarczywej reklamy: swe logo firmy umieszczają bardziej dyskretnie, a w przypadku prezentów z górnej półki wręcz z nich rezygnują. - Nie musisz być nośnikiem reklamy, ale masz pamiętać, od kogo to dostałeś - tłumaczy Aleksandra Pawłowska.<br>Odchodzi się od epatowania wartością podarków. Dziś w cenie jest niekonwencjonalny pomysł. W ostatnie bożonarodzeniowe święta odkryto na przykład urok prezentu w postaci ślicznie opakowanego słoiczka miodu. Wartość pomysłu osłabił jedynie fakt, że wpadło nań wiele firm równocześnie. Mile widziane są także upominki, które wymagają od firmy pewnego wysiłku, a przy tym są nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego