Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
staną fundamenty podtrzymujące stalową konstrukcję kładki dla pieszych. Tymczasem nawet tak drobna zmiana spowodowała zakorkowanie się całej południowo-zachodniej części stolicy. Totalny bezruch Ruch na obwodnicy przez cały dzień sparaliżowany był od północy już od ul. Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka ruch w zasadzie zamarł. Auta rzadko rozpędzały się do 10 km na godzinę. Większość czasu stały. Zakorkowała się Górczewska, jedna z większych przecznic al. Prymasa Tysiąclecia. Z jednej strony zator sięgał ul. Ciołka, z drugiej - ul. Płockiej. Praktycznie nieprzejezdne były też Wolska (korek od Elekcyjnej do Płockiej
staną fundamenty podtrzymujące stalową konstrukcję kładki dla pieszych. Tymczasem nawet tak drobna zmiana spowodowała zakorkowanie się całej południowo-zachodniej części stolicy. Totalny bezruch Ruch na obwodnicy przez cały dzień sparaliżowany był od północy już od ul. Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka ruch w zasadzie zamarł. Auta rzadko rozpędzały się do 10 km na godzinę. Większość czasu stały. Zakorkowała się Górczewska, jedna z większych przecznic al. Prymasa Tysiąclecia. Z jednej strony zator sięgał ul. Ciołka, z drugiej - ul. Płockiej. Praktycznie nieprzejezdne były też Wolska (korek od Elekcyjnej do Płockiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego