Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada w swej estetyce i funkcjach dynamizmowi prowadzonego przez nią stylu życia. Telefon może także powodować określone następstwa istotne dla niej samej.
Czas. Kryterium to odnosi perspektywę czasową zdarzeń istotnych dla obrazu produktu do rytmu życia odbiorcy. Z reguły tworzona jest analogia między zapisem czasu w komunikacie reklamowym, a poczuciem upływu czasu rzeczywistego. W
albo osoba będąca odbiorcą w określonej sekwencji zdarzeń tworzących komunikat. Kategoria ta odnosi się do cech osoby lub jej działań o silnej motywacji indywidualnej, które mogą wiązać się przyczynowo z cechami produktu. Na przykład, młoda dziennikarka, bohaterka filmu reklamowego, posługuje się telefonem, który ma wszystkie cechy podstawowe, odpowiada w swej estetyce i funkcjach dynamizmowi prowadzonego przez nią stylu życia. Telefon może także powodować określone następstwa istotne dla niej samej. <br>Czas. Kryterium to odnosi perspektywę czasową zdarzeń istotnych dla obrazu produktu do rytmu życia odbiorcy. Z reguły tworzona jest analogia między zapisem czasu w komunikacie reklamowym, a poczuciem upływu czasu rzeczywistego. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego