Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
dla przyjemności. Zapytaliśmy je o wrażenia z niedawnych wizyt. Zebraliśmy w ten sposób ponad 8000 opinii o restauracjach, pubach i kawiarniach.
Na podstawie relacji naszych recenzentów powstały opisy poszczególnych lokali. Bardzo subiektywne, ale tym bardziej wiarygodne, bo stworzone przez zwykłych klientów, którzy nie mogli liczyć na specjalne traktowanie zarezerwowane dla etatowych krytyków.
Na podstawie ocen punktowych wystawianych przez naszych recenzentów w skali od 0 do 100 powstały rankingi lokali. Najważniejszy z nich dotyczy ogólne atrakcyjności ocenianego miejsca. Pozostałe - kuchni ( w przypadku pubów i kawiarni - klimatu), wystroju i serwisu. Lokale ocenione najwyżej w każdej kategorii otrzymały tytuł i oznaczenie Punkt Newsweek, którym
dla przyjemności. Zapytaliśmy je o wrażenia z niedawnych wizyt. Zebraliśmy w ten sposób ponad 8000 opinii o restauracjach, pubach i kawiarniach.<br>Na podstawie relacji naszych recenzentów powstały opisy poszczególnych lokali. Bardzo subiektywne, ale tym bardziej wiarygodne, bo stworzone przez zwykłych klientów, którzy nie mogli liczyć na specjalne traktowanie zarezerwowane dla etatowych krytyków.<br>Na podstawie ocen punktowych wystawianych przez naszych recenzentów w skali od 0 do 100 powstały rankingi lokali. Najważniejszy z nich dotyczy ogólne atrakcyjności ocenianego miejsca. Pozostałe - kuchni ( w przypadku pubów i kawiarni - klimatu), wystroju i serwisu. Lokale ocenione najwyżej w każdej kategorii otrzymały tytuł i oznaczenie Punkt &lt;tit&gt;Newsweek&lt;/&gt;, którym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego