Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując
przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego