Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w efekcie kształtuje fabułę obrazu,
7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji,
8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu,
9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością,
10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu,
11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego,
12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia.
Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych:
- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości
w efekcie kształtuje fabułę obrazu, <br>7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji, <br>8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu, <br>9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością, <br>10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu, <br>11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego, <br>12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia. <br>Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych: <br>- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego