Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.
Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega w zasadzie od definicji przyjmowanych w systemach wewnętrznych państw, które takie uregulowania zawierają. Uwzględnia się bowiem faktyczny i potencjalny wpływ na odbiorców i ich postępowanie ekonomiczne oraz faktyczną i potencjalną szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.
Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z
takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.<br>Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega w zasadzie od definicji przyjmowanych w systemach wewnętrznych państw, które takie uregulowania zawierają. Uwzględnia się bowiem faktyczny i potencjalny wpływ na odbiorców i ich postępowanie ekonomiczne oraz faktyczną i potencjalną szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.<br>Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego