Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 01.03 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
z założenia bliższa jest estetyce filmowej niż teatralnej. Za wrażliwość, z jaką od debiutu ("Patrzę na ciebie Marysiu") przygląda się człowiekowi.
Teatr

Piotr Gruszczyński "Tygodnik Powszechny"

1. Magdalena Cielecka - za rolę Ariela w "Burzy" Warlikowskiego. Moim zdaniem to najlepsza rola w dorobku tej niebywale utalentowanej aktorki.
2. Redbad Klynstra - za fantastyczny debiut reżyserski ("Made in China") dubeltowo potwierdzony drugim spektaklem ("Gry"). Klynstra odkrył nowy rodzaj teatru - teatralny clubbing, w którym jednak mówi się o sprawach niezwykle istotnych. To reżyser wielkich nadziei.
3. Jan Klata - za reżyserię "Rewizora" w Wałbrzychu. Nie tylko za znakomitą robotę teatralną, za udaną próbę odbudowy teatru politycznego
z założenia bliższa jest estetyce filmowej niż teatralnej. Za wrażliwość, z jaką od debiutu ("Patrzę na ciebie Marysiu") przygląda się człowiekowi. <br>Teatr <br><br>&lt;tit&gt;Piotr Gruszczyński "Tygodnik Powszechny"&lt;/&gt;<br><br>1. Magdalena Cielecka - za rolę Ariela w "Burzy" Warlikowskiego. Moim zdaniem to najlepsza rola w dorobku tej niebywale utalentowanej aktorki. <br>2. Redbad Klynstra - za fantastyczny debiut reżyserski ("Made in China") dubeltowo potwierdzony drugim spektaklem ("Gry"). Klynstra odkrył nowy rodzaj teatru - teatralny clubbing, w którym jednak mówi się o sprawach niezwykle istotnych. To reżyser wielkich nadziei. <br>3. Jan Klata - za reżyserię "Rewizora" w Wałbrzychu. Nie tylko za znakomitą robotę teatralną, za udaną próbę odbudowy teatru politycznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego