Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
pozwoli nam poznać Pani oczekiwania wobec nowoczesnych produktów do koloryzacji włosów.
1. Czy jest to Pani pierwszy zakup farby do włosów?
tak nie
2. Czy po raz pierwszy sięgnęła Pani po farbę NATEA?
tak nie
3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......
4. Jak często farbuje Pani włosy?
a. raz w miesiącu
b. raz na 3 miesiące
c. raz na pół roku
d. okazjonalnie
5. W jakim celu farbuje Pani włosy?
a. pokrycia siwizny
b. zmiany koloru
c. nadania włosom odcienia
d. inny cel (jaki?) ......
6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?
a. reklama prasowa
pozwoli nam poznać Pani oczekiwania wobec nowoczesnych produktów do koloryzacji włosów.<br>1. Czy jest to Pani pierwszy zakup farby do włosów?<br>tak nie<br>2. Czy po raz pierwszy sięgnęła Pani po farbę NATEA?<br>tak nie<br>3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......<br>4. Jak często farbuje Pani włosy?<br>a. raz w miesiącu <br>b. raz na 3 miesiące<br>c. raz na pół roku<br>d. okazjonalnie<br>5. W jakim celu farbuje Pani włosy?<br>a. pokrycia siwizny <br>b. zmiany koloru<br>c. nadania włosom odcienia<br>d. inny cel (jaki?) ......<br>6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?<br>a. reklama prasowa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego