Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
leków. Jak wynika z analiz firm konsultingowych Price Waterhaus i Dresdner Kleinwort Benson, wśrod 15 krajów UE różnice cenowe w tej grupie produktów są istotne. Ceny farmaceutyków we Francji są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z
leków. Jak wynika z analiz firm konsultingowych Price Waterhaus i Dresdner Kleinwort Benson, wśrod 15 krajów UE różnice cenowe w tej grupie produktów są istotne. Ceny farmaceutyków we Francji są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego