Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior
produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego