Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 30.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
niemiecka ergonomia. Należy dodać, że zegary i cały panel środkowy podświetlone są na czerwono i jest to kolor, który komuś mógłby przeszkadzać. Nam jednak nie wadził, a nawet dodawał sportowego charakteru samochodowi. Wersja SX sport jest dwudrzwiowym coupe. Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. spojler na klapie bagażnika, pięcioramienne piętnastocalowe aluminiowe felgi, halogeny, sportowo wyprofilowane fotele oraz 100-konny silnik 1.6 l. Ten sportowy image podkreślał także kolor testowanego egzemplarza - głęboka czerwień. Wrażenia z jazdy są jednak niejednoznaczne. To auto naprawdę ma duszę, nie jest wprawdzie superwyścigową rakietą, której osiągi wciskałyby nas w siedzenia, ale nie trudno też mówić o słabej
niemiecka ergonomia. Należy dodać, że zegary i cały panel środkowy podświetlone są na czerwono i jest to kolor, który komuś mógłby przeszkadzać. Nam jednak nie wadził, a nawet dodawał sportowego charakteru samochodowi. Wersja SX sport jest dwudrzwiowym <foreign>coupe</>. Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. <orig>spojler</> na klapie bagażnika, pięcioramienne piętnastocalowe aluminiowe felgi, halogeny, sportowo wyprofilowane fotele oraz 100-konny silnik 1.6 l. Ten sportowy <foreign>image</> podkreślał także kolor testowanego egzemplarza - głęboka czerwień. Wrażenia z jazdy są jednak niejednoznaczne. To auto naprawdę ma duszę, nie jest wprawdzie <orig>superwyścigową</> rakietą, której osiągi wciskałyby nas w siedzenia, ale nie trudno też mówić o słabej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego