Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
plakatami z napisem: "Choroba brudnych rąk. Na pewno nie zarażasz? (...) Nawet najbardziej niewinna łapówka wywołuje epidemię. (...) Każda łapówka jest zarazkiem, od którego choruje państwo." W marcu takie plakaty pojawią się w innych większych miastach. Kampanię będzie wspomagać prasa, zamieszczając ogłoszenia prasowe przedstawiające logo akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: "Nie daję łapówek". Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.
- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano
plakatami z napisem: &lt;q&gt;"Choroba brudnych rąk. Na pewno nie zarażasz?&lt;/&gt; (...) &lt;q&gt;Nawet najbardziej niewinna łapówka wywołuje epidemię.&lt;/&gt; (...) &lt;q&gt;Każda łapówka jest zarazkiem, od którego choruje państwo."&lt;/&gt; W marcu takie plakaty pojawią się w innych większych miastach. Kampanię będzie wspomagać prasa, zamieszczając ogłoszenia prasowe przedstawiające logo akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: &lt;q&gt;"Nie daję łapówek"&lt;/&gt;. Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.<br>&lt;q&gt;- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi&lt;/&gt; - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego