Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jakością rezultatów eksploatowania egzemplarzy wyrobu w okresie ich trwałości. W istocie, klienci finalni (użytkownicy) kupują wyrób dlatego, że jego jakość determinuje postulowaną jakość i ilość efektu użytkowego, służącego zaspokojeniu określonej potrzeby.
Nie ulega wątpliwości, że podmiotami zarządzającymi fazą eksploatacji są klienci finalni. Konieczność ciągłego pozyskiwania oraz jak najdłuższego utrzymania klientów finalnych czyni niezbędnym zaangażowanie producenta w fazę eksploatacji. Z tej fazy może on także uzyskać wiele cennych informacji, które w sprzężeniu zwrotnym służą permanentnemu doskonaleniu jakości faz: przygotowania produkcji, produkcji i dystrybucji. Jakość pomocy producenta świadczonej użytkownikom wpływa niewątpliwie na jego wizerunek, a w konsekwencji na popyt nowy i restytucyjny oraz
jakością rezultatów eksploatowania egzemplarzy wyrobu w okresie ich trwałości. W istocie, klienci finalni (użytkownicy) kupują wyrób dlatego, że jego jakość determinuje postulowaną jakość i ilość efektu użytkowego, służącego zaspokojeniu określonej potrzeby.<br>Nie ulega wątpliwości, że podmiotami zarządzającymi fazą eksploatacji są klienci finalni. Konieczność ciągłego pozyskiwania oraz jak najdłuższego utrzymania klientów finalnych czyni niezbędnym zaangażowanie producenta w fazę eksploatacji. Z tej fazy może on także uzyskać wiele cennych informacji, które w sprzężeniu zwrotnym służą permanentnemu doskonaleniu jakości faz: przygotowania produkcji, produkcji i dystrybucji. Jakość pomocy producenta świadczonej użytkownikom wpływa niewątpliwie na jego wizerunek, a w konsekwencji na popyt nowy i restytucyjny oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego