Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.
W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje się właściwe decyzje strategiczne. Procedury takich decyzji mogą być oczywiście rozmaite, warto jednak przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger & Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej
była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.<br>W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje się właściwe decyzje strategiczne. Procedury takich decyzji mogą być oczywiście rozmaite, warto jednak przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger &amp; Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego