Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.
Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.
WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych
brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.<br>Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.<br>WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ<br>Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego