Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej znajdzie kupca kierownictwo Transoceanu.
Na przetrwanie Transocean nie ma już szans. Przynajmniej jego część morska dająca trzy czwarte obrotów. Na początku lat dziewięćdziesiątych firma posiadała 17 statków, które obsługiwały naszą flotę rybacką na łowiskach dalekomorskich. Zapotrzebowanie na takie usługi wygasło, gdy Polska utraciła dostęp do opłacalnych łowisk. Kierownictwo Transoceanu nie znalazło dla firmy nowych, wartościowych partnerów. Statki wprawdzie nie próżnowały, ale obsługiwane przez nie kontrakty zamiast zysków przynosiły straty.
- Pływanie dla pływania można uprawiać na jachcie, nie w ramach przedsiębiorstwa - komentuje
komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej znajdzie kupca kierownictwo Transoceanu.<br>Na przetrwanie Transocean nie ma już szans. Przynajmniej jego część morska dająca trzy czwarte obrotów. Na początku lat dziewięćdziesiątych firma posiadała 17 statków, które obsługiwały naszą flotę rybacką na łowiskach dalekomorskich. Zapotrzebowanie na takie usługi wygasło, gdy Polska utraciła dostęp do opłacalnych łowisk. Kierownictwo Transoceanu nie znalazło dla firmy nowych, wartościowych partnerów. Statki wprawdzie nie próżnowały, ale obsługiwane przez nie kontrakty zamiast zysków przynosiły straty.<br> - Pływanie dla pływania można uprawiać na jachcie, nie w ramach przedsiębiorstwa - komentuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego