Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
więc w filmie, plakacie, reklamie prasowej, nie jest przypadkowa. Zapis wizualny zwiększa szanse dotarcia wiadomości, jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej sugestywny. Warstwa tekstowa jest natomiast rozbudowywana w etapie późniejszym, kiedy wzrasta zapotrzebowanie odbiorcy na większą ilość informacji wyjaśniających. Kodowana jest ona w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych.
Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu z tła informacji konkurencyjnych. Idealnym przykładem jest wysoka rozpoznawalność pewnej filmowej reklamy promującej sok dla dzieci. Warstwa tekstowa ograniczona była w
więc w filmie, plakacie, reklamie prasowej, nie jest przypadkowa. Zapis wizualny zwiększa szanse dotarcia wiadomości, jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej sugestywny. Warstwa tekstowa jest natomiast rozbudowywana w etapie późniejszym, kiedy wzrasta zapotrzebowanie odbiorcy na większą ilość informacji wyjaśniających. Kodowana jest ona w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych. <br>Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu z tła informacji konkurencyjnych. Idealnym przykładem jest wysoka rozpoznawalność pewnej filmowej reklamy &lt;page nr=21&gt; promującej sok dla dzieci. Warstwa tekstowa ograniczona była w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego