Typ tekstu: Czat
Tytuł: Salonik filozofów
Rok: 2004
klawiaturę
Hej!
tak za sekundę
hej ,.,,,
tylko ja sklecę z powrotem
hej
czesc ludziska
a co...zwrócę pierwszą uwagę komuś
Hi, witamy..
zepsutą
cześć. ..
wielce uczenie filozofii poprzednich służyło tylko temu, by ich nie powtarzać
coz za formalizm
byc albo nie być oto jest pytanie
dobrze zepsuta
nie do końca...formalizm
sam musiałeś zauważyć ilość "braku formalizmu" w sieci....nie lubię i nie muszę lubić
pytanie do : co jest złego w brzydkich słowach?
nic
A ja tu jestem dlatego, że świat jest... coś jak alpinista włazi w góry, bo istnieją..

i zamarza tam, bo jest zimno
narta
slowo kurwa mnie nie
klawiaturę&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Hej! &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;tak za sekundę&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;hej &lt;gap reason="privacy"&gt;,.,,, &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;tylko ja sklecę z powrotem&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt;hej&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;czesc ludziska&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;a co...zwrócę pierwszą uwagę komuś&lt;/&gt; <br>&lt;who4&gt;Hi, witamy.. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;zepsutą&lt;/&gt; <br>&lt;who1&gt;cześć. &lt;/&gt;..<br>&lt;who1&gt;wielce uczenie filozofii poprzednich służyło tylko temu, by ich nie powtarzać&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;coz za formalizm&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;byc albo nie być oto jest pytanie&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;dobrze zepsuta&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;nie do końca...formalizm&lt;/&gt; <br>&lt;who2&gt;sam musiałeś zauważyć ilość "braku formalizmu" w sieci....nie lubię i nie muszę lubić&lt;/&gt; <br>&lt;who1&gt;pytanie do &lt;gap reason="privacy"&gt;: co jest złego w brzydkich słowach? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;nic&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;A ja tu jestem dlatego, że świat jest... coś jak alpinista włazi w góry, bo istnieją.. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;symbol desc="emot"&gt;&lt;/&gt; <br>&lt;who1&gt;i zamarza tam, bo jest zimno&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;narta&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;slowo kurwa mnie nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego