Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
najistotniejsze w czasie pierwszych ekspozycji wiadomości. Ukierunkowanie motoryczne receptorów decyduje zarówno o wyodrębnieniu z otoczenia samego percepowanego obiektu, jak i jego strukturalnych części. W stosunku do przekazów reklamowych decydować będzie ono zarówno o kontakcie odbiorcy z kanałem informacyjnym, jak i przetwarzaniu poszczególnych elementów wiadomości. Wskazuje to na istotną rolę reguł formalnych porządkujących elementy zapisywane w różnych kodach i stwarza możliwości zwiększania stanu koncentracji uwagi na elementach wiadomości najistotniejszych ze strategicznego punktu widzenia.
Funkcja wzrostu koncentracji uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór
najistotniejsze w czasie pierwszych ekspozycji wiadomości. Ukierunkowanie motoryczne receptorów decyduje zarówno o wyodrębnieniu z otoczenia samego percepowanego obiektu, jak i jego strukturalnych części. W stosunku do przekazów reklamowych decydować będzie ono zarówno o kontakcie odbiorcy z kanałem informacyjnym, jak i przetwarzaniu poszczególnych elementów wiadomości. Wskazuje to na istotną rolę reguł formalnych porządkujących elementy zapisywane w różnych kodach i stwarza możliwości zwiększania stanu koncentracji uwagi na elementach wiadomości najistotniejszych ze strategicznego punktu widzenia. <br>Funkcja wzrostu koncentracji uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego