Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
wizualny efekt, jaki to stwarza. Ja sam zwykle wyobrażam sobie, że widzę siebie w seksualnej akcji na wielkim ekranie, kiedy właśnie wchodzę do kina. To dopiero dreszczyk, co?

Klaskanie
Nick wciska swego żywiciela w żywicielkę Ai. Kiedy stopy wyginają im się w łuki, jakby były pod prądem, zaczynają mruczeć jak fretki. Nick jest ruchliwym aktorem. Jego nieustający kontakt wzrokowy i pojękiwania sprawiają, że z łatwością można go sobie wyobrazić jako siedmiolatka, męczącego mamusię o ciastko tuż przed pójściem spać. Wystękuje linijki dialogu chwalące seksualne zalety Ai. Nie znając angielskiego, Ai odjękuje mu coś w swym języku ojczystym. Faktycznie ich jedyną formą
wizualny efekt, jaki to stwarza. Ja sam zwykle wyobrażam sobie, że widzę siebie w seksualnej akcji na wielkim ekranie, kiedy właśnie wchodzę do kina. To dopiero dreszczyk, co?<br><br>Klaskanie<br>Nick wciska swego żywiciela w żywicielkę Ai. Kiedy stopy wyginają im się w łuki, jakby były pod prądem, zaczynają mruczeć jak fretki. Nick jest ruchliwym aktorem. Jego nieustający kontakt wzrokowy i pojękiwania sprawiają, że z łatwością można go sobie wyobrazić jako siedmiolatka, męczącego mamusię o ciastko tuż przed pójściem spać. Wystękuje linijki dialogu chwalące seksualne zalety Ai. Nie znając angielskiego, Ai odjękuje mu coś w swym języku ojczystym. Faktycznie ich jedyną formą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego