Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
wymaganiom. Dodatkowo na straży prawa i interesów ubezpieczonych stoi też specjalna państwowa instytucja - Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi. Można się do niej odwołać we wszystkich przypadkach naruszenia prawa przez fundusz.

Jak to będzie wyglądać w praktyce?
16 lutego 1999 r. rozpoczęła się wielka kampania reklamowa, w której biorą udział wszystkie fundusze emerytalne. W efekcie Twoja skrzynka pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z
wymaganiom. Dodatkowo na straży prawa i interesów ubezpieczonych stoi też specjalna państwowa instytucja - Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi. Można się do niej odwołać we wszystkich przypadkach naruszenia prawa przez fundusz.<br><br>&lt;tit&gt;Jak to będzie wyglądać w praktyce?&lt;/&gt;<br>16 lutego 1999 r. rozpoczęła się wielka kampania reklamowa, w której biorą udział wszystkie fundusze emerytalne. W efekcie Twoja skrzynka pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego