Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
lub kontrolowanym przez odbiorcę.
Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych.
Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez
lub kontrolowanym przez odbiorcę. <br>Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych. <br>Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest na poziomie znaczeń, które tworzą pełną argumentację danej wiadomości. Te z kolei odnoszone są do wiadomości już posiadanych przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego