Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
firm odsprzedających je końcowym nabywcom indywidualnym.
W związku z tymi czynnikami obecne kierunki rozwoju firm hurtowych można scharakteryzować następująco: hurt w obrocie produktami spożywczymi traci na znaczeniu, lecz rośnie jego rola w odniesieniu do obrotów zagranicznych, a utrzymuje się w handlu świeżymi produktami (owoce, warzywa, ryby, mięso); pełni on ważną funkcję w eksporcie tych produktów, w handlu towarami przemysłowymi hurt także traci znaczenie, ponieważ istnieje tendencja do zaopatrywania się detalistów bezpośrednio u producentów; odnosi się to zwłaszcza do takich branż, jak środki czystości, odzież i obuwie, jednak z drugiej strony rola hurtu pozostaje jeszcze znaczna w obrocie kosmetykami, farmaceutykami i artykułami
firm odsprzedających je końcowym nabywcom indywidualnym.<br>W związku z tymi czynnikami obecne kierunki rozwoju firm hurtowych można scharakteryzować następująco: hurt w obrocie produktami spożywczymi traci na znaczeniu, lecz rośnie jego rola w odniesieniu do obrotów zagranicznych, a utrzymuje się w handlu świeżymi produktami (owoce, warzywa, ryby, mięso); pełni on ważną funkcję w eksporcie tych produktów, w handlu towarami przemysłowymi hurt także traci znaczenie, ponieważ istnieje tendencja do zaopatrywania się detalistów bezpośrednio u producentów; odnosi się to zwłaszcza do takich branż, jak środki czystości, odzież i obuwie, jednak z drugiej strony rola hurtu pozostaje jeszcze znaczna w obrocie kosmetykami, farmaceutykami i artykułami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego