Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
nich dba. Ponadto porównanie wyników to okazja do dyskusji nad rozwojem firmy.
Co to jest przewaga konkurencyjna?
Przewaga konkurencyjna to materialna bądź niematerialna wartość, którą posiada dana firma (lub produkt/usluga przez nią oferowane) i która wyróżni jej ofertę na tle konkurencji.
W oczach klientów to właśnie ta cecha czy funkcjonalność wyróżnia ją pozytywnie wśród konkurencji i buduje lojalność klientów. Przewag konkurencyjna ma tym większą wartość, im trudniej jest ją skopiować i im dłużej firm potrafi ją utrzymać. Przewaga konkurencyjna rzadko kiedy polega na konkurowaniu ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z
nich dba. Ponadto porównanie wyników to okazja do dyskusji nad rozwojem firmy.<br>Co to jest przewaga konkurencyjna?<br>Przewaga konkurencyjna to materialna bądź niematerialna wartość, którą posiada dana firma (lub produkt/usluga przez nią oferowane) i która wyróżni jej ofertę na tle konkurencji.<br>W oczach klientów to właśnie ta cecha czy funkcjonalność wyróżnia ją pozytywnie wśród konkurencji i buduje lojalność klientów. Przewag konkurencyjna ma tym większą wartość, im trudniej jest ją skopiować i im dłużej firm potrafi ją utrzymać. Przewaga konkurencyjna rzadko kiedy polega na konkurowaniu ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego