Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku
np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego