Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
1994r. Pewne opóźnienia wystąpiły we wprowadzaniu jednolitych zasad w sferze telekomunikacji.
Istotne zarzuty Komisji wobec krajów członkowskich dotyczyły także trudności wiążących się z liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające
1994r. Pewne opóźnienia wystąpiły we wprowadzaniu jednolitych zasad w sferze telekomunikacji.<br>Istotne zarzuty Komisji wobec krajów członkowskich dotyczyły także trudności wiążących się z liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego