Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Obok salonu AUTOGRAF trudno przejść obojętnie. Stonowane, eleganckie wnętrze, oszczędne w wystroju, kusi luksusowymi artykułami piśmiennymi. Na środku stolik z lat 20-tych, na nim kryształowo srebrny kałamarz wypełniony atramentem po to, by przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupu, każdy mógł sprawdzić grubość stalówki, ciężar pióra, poczuć komfort pisania. W przeszklonych gablotach wyeksponowano nie tylko pióra, rollery, długopisy, ołówki światowych firm takich jak Aurora, Cross, S. T. Dupont, Montegrappa, Parker Pelikan, Sheaffer Waterman, Visconti ..., lecz również skórzane akcesoria: notesy, kalendarze eleganckie dodatki (etui na wizytówki, złocone przyborniki na biurko). Jest w czym wybierać, a fachowy personel służy radą i udziela wszelkich informacji
Obok salonu AUTOGRAF trudno przejść obojętnie. Stonowane, eleganckie wnętrze, oszczędne w wystroju, kusi luksusowymi artykułami piśmiennymi. Na środku stolik z lat 20-tych, na nim kryształowo srebrny kałamarz wypełniony atramentem po to, by przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupu, każdy mógł sprawdzić grubość stalówki, ciężar pióra, poczuć komfort pisania. W przeszklonych gablotach wyeksponowano nie tylko pióra, rollery, długopisy, ołówki światowych firm takich jak Aurora, Cross, S. T. Dupont, Montegrappa, Parker Pelikan, Sheaffer Waterman, Visconti ..., lecz również skórzane akcesoria: notesy, kalendarze eleganckie dodatki (etui na wizytówki, złocone przyborniki na biurko). Jest w czym wybierać, a fachowy personel służy radą i udziela wszelkich informacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego