Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
wysokiej jakości. Miłe zaskoczenie spotkało mnie także w trakcie jazdy. Harmonijnie pracujące zawieszenie oferuje przyzwoity komfort i poprawne właściwości jezdne. Wiele zachodnioeuropejskich kombi nie potrafi pod tym względem dotrzymać kroku czeskiemu konkurentowi. Z przodu znajdziemy kolumny MacPhersona i stabilizator, tylną oś również wyposażono w stabilizator. Octavia Combi jest dostępna z gamą nowoczesnych silników, począwszy od jednostki o pojemności 1,6 l (101 KM) poprzez 1,8-litrową 20-zaworową w wersji wolnossącej (120 KM) i turbodoładowaną (150 KM), a skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i
wysokiej jakości. Miłe zaskoczenie spotkało mnie także w trakcie jazdy. Harmonijnie pracujące zawieszenie oferuje przyzwoity komfort i poprawne właściwości jezdne. Wiele zachodnioeuropejskich kombi nie potrafi pod tym względem dotrzymać kroku czeskiemu konkurentowi. Z przodu znajdziemy kolumny MacPhersona i stabilizator, tylną oś również wyposażono w stabilizator. Octavia Combi jest dostępna z gamą nowoczesnych silników, począwszy od jednostki o pojemności 1,6 l (101 KM) poprzez 1,8-litrową 20-zaworową w wersji wolnossącej (120 KM) i turbodoładowaną (150 KM), a skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego