Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.03 (2)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tego, co lubimy, ale kupujemy coraz więcej produktów tańszych, często też gorszej jakości - wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Detal Dzisiaj.
Najlepiej widać to na przykładzie kawy, margaryny i masła. Kawy w 2003 r. kupiliśmy 59 tys. kg, za ponad 1,4 mld zł. Aż 73 proc. sprzedaży to najtańsze gatunki - ziarnista i mielona. Najszybciej znikała z półek kawa
w dużych, a przez to tańszych opakowaniach - 0,5 kg. Podobną kwotę jak na kawę, bo niecałe 1,7 mld zł, wydaliśmy w minionym roku na margarynę, masło i tzw. mixy. Ale w ubiegłym roku o wiele częściej niż po masło sięgaliśmy
tego, co lubimy, ale kupujemy coraz więcej produktów tańszych, często też gorszej jakości - wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Detal Dzisiaj. <br>Najlepiej widać to na przykładzie kawy, margaryny i masła. Kawy w 2003 r. kupiliśmy 59 tys. kg, za ponad 1,4 mld zł. Aż 73 proc. sprzedaży to najtańsze gatunki - ziarnista i mielona. Najszybciej znikała z półek kawa <br>w dużych, a przez to tańszych opakowaniach - 0,5 kg. Podobną kwotę jak na kawę, bo niecałe 1,7 mld zł, wydaliśmy w minionym roku na margarynę, masło i tzw. mixy. Ale w ubiegłym roku o wiele częściej niż po masło sięgaliśmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego