Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 22
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
smaku pomarańczowym, cytrynowym i grejpfrutowym oraz oranżadę jabłkową, których produkcja opiera się na naturalnych sokach. Podobno największym powodzeniem - oprócz wody mineralizowanej - cieszy się napój pomarańczowy. Najprawdopodobniej od września wejdą na rynek napoje smakowe niegazowane. Ponadto spółka przygotowuje się do produkcji wody mineralizowanej pod nazwą "Tatra". - Będzie dostępna niegazowana i lekko gazowana woda pod taką nazwą. Chcemy, aby "Tatra" była dla tych osób, które cenią sobie przede wszystkim jakość - tłumaczy prezes. - Będzie to wyrób ekskluzywny, droższy niż inne wody. Specjalnie dla "Tatry" przygotowywane są oryginalne butelki, których forma nawiązuje do naszego regionu. U góry wytłoczenie będzie przypominało górskie szczyty, a na dole
smaku pomarańczowym, cytrynowym i grejpfrutowym oraz oranżadę jabłkową, których produkcja opiera się na naturalnych sokach. Podobno największym powodzeniem - oprócz wody mineralizowanej - cieszy się napój pomarańczowy. Najprawdopodobniej od września wejdą na rynek napoje smakowe niegazowane. Ponadto spółka przygotowuje się do produkcji wody mineralizowanej pod nazwą "Tatra". - Będzie dostępna niegazowana i lekko gazowana woda pod taką nazwą. Chcemy, aby "Tatra" była dla tych osób, które cenią sobie przede wszystkim jakość - tłumaczy prezes. - Będzie to wyrób ekskluzywny, droższy niż inne wody. Specjalnie dla "Tatry" przygotowywane są oryginalne butelki, których forma nawiązuje do naszego regionu. U góry wytłoczenie będzie przypominało górskie szczyty, a na dole
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego