Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
klienta z nowymi ofertami, nie na odwrót. Od trzydziestu lat dystrybutorzy Amwaya oferują już nie tylko produkty Amwaya. W osiemnastu krajach Ameryki Północnej, Europy i Azji prowadzą też "sprzedaż katalogową", rozprowadzając w niej osiem i pół tysiąca artykułów produkowanych przez 1600 firm kooperujących z Amwayem, w tym przez największe koncerny globalne, od IBM po Toyotę. W USA sprzedaż katalogowa przekracza już jedną trzecią obrotów uzyskiwanych przez dystrybutorów Amwaya. Marzeniem korporacji jest, aby praktycznie każdy towar i każda usługa mogły być dostarczane do domu klienta przez jego amwayowego dostawcę.
Sprzedaż bezpośrednia utorowała drogę innym systemom sprzedaży pozasklepowej: sprzedaży wysyłkowej, pocztowej, telewizyjnej, komputerowej
klienta z nowymi ofertami, nie na odwrót. Od trzydziestu lat dystrybutorzy Amwaya oferują już nie tylko produkty Amwaya. W osiemnastu krajach Ameryki Północnej, Europy i Azji prowadzą też "sprzedaż katalogową", rozprowadzając w niej osiem i pół tysiąca artykułów produkowanych przez 1600 firm kooperujących z Amwayem, w tym przez największe koncerny globalne, od IBM po Toyotę. W USA sprzedaż katalogowa przekracza już jedną trzecią obrotów uzyskiwanych przez dystrybutorów Amwaya. Marzeniem korporacji jest, aby praktycznie każdy towar i każda usługa mogły być dostarczane do domu klienta przez jego amwayowego dostawcę.<br>Sprzedaż bezpośrednia utorowała drogę innym systemom sprzedaży pozasklepowej: sprzedaży wysyłkowej, pocztowej, telewizyjnej, komputerowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego