Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na podstawie następujących procesów wartościowania:
- oceny informacji, jakimi dysponuje odbiorca, w odniesieniu do informacji posiadanych przez nadawcę wg kryteriów ilości oraz podobieństwa;
- oceny informacji, jakimi dysponuje odbiorca, w odniesieniu do emocjonalnych elementów postaw wg kryteriów dobra-zła, użyteczności-szkodliwości, pożądania-unikania;
- oceny kompetencji odbiorcy do dekodowania i interpretowania wiadomości;
- oceny globalnego stanu emocjonalnego odbiorcy wiadomości, modyfikującego przebieg komunikacji;
- stan, który wiąże się z określeniem niezbędnych informacji istotnych dla problemu, a więc znoszący początkowy konflikt informacyjny, podlega ocenie zarówno ze strony odbiorcy jak i nadawcy.

Jeśli ocena nie jest korzystna - cykl komunikacyjny powtarza się, aż do osiągnięcia zadowalającego skutku lub rezygnuje się
na podstawie następujących procesów wartościowania: <br>- oceny informacji, jakimi dysponuje odbiorca, w odniesieniu do informacji posiadanych przez nadawcę wg kryteriów ilości oraz podobieństwa; <br>- oceny informacji, jakimi dysponuje odbiorca, w odniesieniu do emocjonalnych elementów postaw wg kryteriów dobra-zła, użyteczności-szkodliwości, pożądania-unikania; <br>- oceny kompetencji odbiorcy do dekodowania i interpretowania wiadomości; <br>- oceny globalnego stanu emocjonalnego odbiorcy wiadomości, modyfikującego przebieg komunikacji; <br>- stan, który wiąże się z określeniem niezbędnych informacji istotnych dla problemu, a więc znoszący początkowy konflikt informacyjny, podlega ocenie zarówno ze strony odbiorcy jak i nadawcy.<br>&lt;page nr=27&gt;<br>Jeśli ocena nie jest korzystna - cykl komunikacyjny powtarza się, aż do osiągnięcia zadowalającego skutku lub rezygnuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego