Typ tekstu: Książka
Autor: Zielińska Teresa
Tytuł: Maszyny kroczące
Rok: 2003
20).
Zakładając, że obliczony moment będzie generowany przez cały czas fazy podporowej, szacujemy moc P silnika

Wybrany z katalogu silnik powinien zapewniać obliczony moment napędowy oraz
obliczoną moc z nadmiarem. Ponieważ nie uwzględniliśmy tarcia i innych zjawisk dysypatywnych, doliczamy margines bezpieczeństwa, posługując się danymi katalogowymi -sprawność silnika wynosi 80 %, sprawność głowic redukcyjnych 70 %. Sprawność przekładni śrubowych wynosi zaledwie 40-50 %. Biorąc pod uwagę powyższe dane oraz fakt, iż obliczenia prowadzono z uwzględnieniem dużego obciążenia (chód trójpodporowy jest chodem "ekstremalnym"), można uznać, że powiększenie TLM o 50 % i podobne powiększenie P zapewnia dobry margines bezpieczeństwa. Ostatnią fazą jest wybranie z katalogu silnika
20). <br>Zakładając, że obliczony moment będzie generowany przez cały czas fazy podporowej, szacujemy moc P silnika <br>&lt;gap&gt;<br>Wybrany z katalogu silnik powinien zapewniać obliczony moment napędowy oraz <br>obliczoną moc z nadmiarem. Ponieważ nie uwzględniliśmy tarcia i innych zjawisk dysypatywnych, doliczamy margines bezpieczeństwa, posługując się danymi katalogowymi -sprawność silnika wynosi 80 %, sprawność głowic redukcyjnych 70 %. Sprawność przekładni śrubowych wynosi zaledwie 40-50 %. Biorąc pod uwagę powyższe dane oraz fakt, iż obliczenia prowadzono z uwzględnieniem dużego obciążenia (chód trójpodporowy jest chodem "ekstremalnym"), można uznać, że powiększenie TLM o 50 % i podobne powiększenie P zapewnia dobry margines bezpieczeństwa. Ostatnią fazą jest wybranie z katalogu silnika
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego