Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
wygrywali dziennikarze i scenarzyści, dla których akcja, dialog i konstrukcja scen są pojęciami podstawowymi? Świat zmienia się zbyt szybko, to prawda, ale każdy pisarz, nawet ten, który własnym sumptem wydał trzy książki ("Jak zostałem pisarzem..."), musi mieć w sobie pewien procesor przechowujący stały skład zasad. O zasadach w naszej literaturze głucho! Obawiam się, że grozi nam literatura pantoflarzy.

Stanisław Esden-Tempski



Cud udawania

Rozmowa z HALEYEM JOELEM OSMENTEM, jedenastoletnim odtwórcą głównej roli w filmie "Szósty zmysł"



- A jak godzisz pracę w filmach ze szkolną edukacją? Masz własnego nauczyciela?

- Tak. Z moją nauczycielką opracowuję ten sam materiał, którego uczą się moi koledzy
wygrywali dziennikarze i scenarzyści, dla których akcja, dialog i konstrukcja scen są pojęciami podstawowymi? Świat zmienia się zbyt szybko, to prawda, ale każdy pisarz, nawet ten, który własnym sumptem wydał trzy książki ("Jak zostałem pisarzem..."), musi mieć w sobie pewien procesor przechowujący stały skład zasad. O zasadach w naszej literaturze głucho! Obawiam się, że grozi nam literatura pantoflarzy.<br><br>&lt;au&gt;Stanisław Esden-Tempski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="convers"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Cud udawania&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozmowa z HALEYEM JOELEM OSMENTEM, jedenastoletnim odtwórcą głównej roli w filmie "Szósty zmysł"&lt;/&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;who5&gt;- A jak godzisz pracę w filmach ze szkolną edukacją? Masz własnego nauczyciela?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who6&gt;- Tak. Z moją nauczycielką opracowuję ten sam materiał, którego uczą się moi koledzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego