Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
z teatrem europejskim. Podczas tegoroczne edycji próbowano odpowiedzieć na pytanie "Czy jesteśmy świadkami narodzin nowego teatru?".
Do udziału w festiwalu Krystyna Meissner, dyrektor Teatru Współczesnego, zaprosiła 16 grup teatralnych, m.in. z Brazylii, Niemiec, Włoch, Bułgarii, Węgier i Polski, które na 11 scenach prezentowały swoje najciekawsze przedstawienia, zawierające ostrą, bardzo gorzką diagnozę współczesnego świata.
Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli
z teatrem europejskim. Podczas tegoroczne edycji próbowano odpowiedzieć na pytanie "Czy jesteśmy świadkami narodzin nowego teatru?".<br>Do udziału w festiwalu Krystyna Meissner, dyrektor Teatru Współczesnego, zaprosiła 16 grup teatralnych, m.in. z Brazylii, Niemiec, Włoch, Bułgarii, Węgier i Polski, które na 11 scenach prezentowały swoje najciekawsze przedstawienia, zawierające ostrą, bardzo gorzką diagnozę współczesnego świata.<br>Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego