Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
filiami,
- zwiększenie konkurencyjności firmy, jeśli przedsiębiorstwo podejmuje
przedsięwzięcia, wykraczające poza rok 2002.
Za przestawieniem się przedsiębiorstw na euro w późniejszym terminie przemawiają następujące czynniki i sytuacje:
- chęć ułatwienia dokonywania operacji finansowych przez nabywców w okresie, kiedy nie ma jeszcze banknotów euro,
- dokonywanie rozliczeń finansowych, w których duży udział stanowią transakcje gotówkowe,
- oczekiwanie na przestawienie się na euro instytucji działających w otoczeniu firm, także organizacji rządowych,
- chęć jednorazowego i pełnego przestawienia się od razu w 2001 r.
W dyskusjach w różnych krajach i w różnych kręgach społecznych, także wśród przedsiębiorców, zwraca się uwagę na pozytywne i negatywne aspekty wprowadzenia wspólnej waluty, wskazuje
filiami,<br>- zwiększenie konkurencyjności firmy, jeśli przedsiębiorstwo podejmuje<br>przedsięwzięcia, wykraczające poza rok 2002.<br>Za przestawieniem się przedsiębiorstw na euro w późniejszym terminie przemawiają następujące czynniki i sytuacje:<br>- chęć ułatwienia dokonywania operacji finansowych przez nabywców w okresie, kiedy nie ma jeszcze banknotów euro,<br>- dokonywanie rozliczeń finansowych, w których duży udział stanowią transakcje gotówkowe,<br>- oczekiwanie na przestawienie się na euro instytucji działających w otoczeniu firm, także organizacji rządowych,<br>- chęć jednorazowego i pełnego przestawienia się od razu w 2001 r.<br>W dyskusjach w różnych krajach i w różnych kręgach społecznych, także wśród przedsiębiorców, zwraca się uwagę na pozytywne i negatywne aspekty wprowadzenia wspólnej waluty, wskazuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego