Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd.
Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury młodzieżowe. Koncern PepsiCo wprowadzał na rynek napój Mountain Dew korzystając z pomocy grafficiarzy, którzy malowali w różnych miejscach, m.in. na chodnikach, znaki napoju MD. Wywołało to protesty władz miejskich, zwłaszcza tam, gdzie grafficiarze rozpędzili się i malowali na ścianach zabytkowych obiektów. Producent odcinał się od tych działań, ale takie jest ryzyko marketingu, który prowadzony na granicy prawa czasem wymyka się spod kontroli. Trudno wówczas ustalić, gdzie kończy się oficjalna kampania reklamowa, a pojawia się jej społeczne echo i kto powinien ponosić za to
im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd. <br>Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury młodzieżowe. Koncern PepsiCo wprowadzał na rynek napój Mountain Dew korzystając z pomocy &lt;orig&gt;grafficiarzy&lt;/&gt;, którzy malowali w różnych miejscach, m.in. na chodnikach, znaki napoju MD. Wywołało to protesty władz miejskich, zwłaszcza tam, gdzie &lt;orig&gt;grafficiarze&lt;/&gt; rozpędzili się i malowali na ścianach zabytkowych obiektów. Producent odcinał się od tych działań, ale takie jest ryzyko marketingu, który prowadzony na granicy prawa czasem wymyka się spod kontroli. Trudno wówczas ustalić, gdzie kończy się oficjalna kampania reklamowa, a pojawia się jej społeczne echo i kto powinien ponosić za to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego